Pet
 de positie

 de positie

waar we geloven dat merken niet alleen gezien, maar gevoeld moeten worden. In een wereld waar mensen beslissingen nemen vanuit emotie en het onderbewuste, begrijpen wij de kracht van de verbinding tussen mens en merk.

 

BP 06323

Bewust en onbewust kiezen mensen voor merken die zich onderscheiden. Bij de Positie streven we er naar om die unieke verbinding te maken, om emoties op te wekken bij jouw doelgroep en merken te creëren die niet alleen hun product vertegenwoordigen, maar ervaringen die bijblijven. Onze focus ligt op positionering, branding en creatieve concepten - de bouwstenen waarmee we merken helpen de perfecte connectie te maken met hun doelgroep.

Of het nu gaat om het definiëren van jouw merkidentiteit, het ontwikkelen van een onderscheidende positionering of het bedenken van creatieve concepten en campagnes, wij zijn hier om te zorgen dat jouw merk niet alleen wordt gezien, maar wordt omarmd. Wij streven ernaar om niet alleen klanten te creëren, maar ook ambassadeurs - mensen die niet alleen voor jouw merk kiezen, maar er trots op zijn het te vertegenwoordigen.

Bij de Positie creëren we connecties en brengen we merken tot leven. Samen bouwen we niet alleen aan merken, maar ervaringen die de harten van jouw doelgroep raken en hen veranderen in de ambassadeurs van jouw visie. 

De start 

Onze visie is dat elk merk, groot of klein, een onderscheidende identiteit verdient die resoneert met zijn doelgroep. Deze visie werd onze drijfveer toen we in 2022 startten, met een team met een gedeelde passie voor merkopbouw en -ontwikkeling. We richten ons op start-ups, grow-ups en scale-ups, met de ambitie hen niet alleen in de markt te positioneren maar ook hun unieke verhaal te vertellen.

De aanpak

Onze aanpak is holistisch en inclusief. We geloven dat krachtige branding niet alleen gaat over het vaststellen en versterken van een identiteit, maar ook over het maken van een echte connectie met de doelgroep. Dit bereiken we door creatieve concepten en opvallende campagnes die niet alleen de aandacht trekken, maar ook blijvend impact maken. Onze klanten, of ze nu een gevestigd merk zijn of een nieuwe speler in de markt, worden partners in dit creatieve proces. Samen bouwen we aan een unieke positie die hen onderscheidt van de concurrentie en hen voorbereidt op toekomstig succes.

De kern

Kern van onze aanpak is ons 'Brand Essence Model®', een unieke tool die we hebben ontwikkeld om de huidige status van een merk te identificeren en de potentiële toekomst ervan uit te stippelen. Dit model stelt ons in staat om een op maat gemaakte strategie te ontwikkelen die past bij de unieke behoeften en doelen van elk merk. Het draait bij ons niet alleen om het creëren van een sterk merk, maar om het blootleggen van het potentieel van elk merk. 

jouw creatives.

Kobe

Jacob Heidstra

ontwerp. concept. co-founder.

The creative. Jacob a.k.a Kobe ziet overal een creatief concept in. Om deze reden is hij verantwoordelijk voor alle creatieve concepten voor onze klanten. Zijn pitches zijn meedogeloos, waardoor hij regelmatig Kobe Draper wordt genoemd. (if you know, you know). 

Rik2

Rik Beens

ontwerp. strategie.

The hybrid: van strategie tot design en terug! Rik is onze rots in de creatieve branding. Als hij niet bezig is met ontwerpen of strategieën is hij te vinden op het water met zijn kite, crosst die op zijn fiets of rent hij een flink rondje. Met een bak ervaring bij bureaus in Amsterdam is hij neergestreken in het pitoreske Zwolle.

Tien3

Martijn Ruitenberg

strategie. co-founder.

The man with the plans. Martijn is verantwoordelijk voor de strategieën van onze klanten. Hij weet van twee meter afstand welk horloge je draagt en vind het soms jammer dat hij zijn agency niet in de jaren 60' runt. (Mad Men fans weten waarom!).

We ontmoeten graag nieuwe mensen.
Bel ons via +31 88 066 5005, of stuur
een mailtje naar hallo@depositie.nl.