Header Phillow

Phillow

Merkstrategie

Merkidentiteit en 

Campagnes & activatie 

Voor de dromers

Een droomklant

Bij de Positie houden we ervan om dromen werkelijkheid te maken. Dit is precies wat we deden voor onze klant Phillow, de slaaplijn van Bos Bedden. Ze kwamen naar ons toe met het spannende idee om een eigen slaaplijn te creëren, en wij zagen meteen de kans om niet alleen een naam te bedenken, maar ook een hele identiteit en positionering vorm te geven. 

circle achtergrondafbeelding

Een slaapfilosofie

Bos Bedden gelooft dat een goede dag begint met een goede nacht. En laten we eerlijk zijn, met ongeveer 32 jaar van ons leven slapend doorbrengen, verdient een bed inderdaad wel wat aandacht. In 2023 hebben we samen met Bos Bedden de droom waargemaakt om goede nachtrust toegankelijk te maken voor iedereen. Een persoonlijke benadering, jarenlange ervaring in de slaapwereld, en hun persoonlijke slaapscan maken dat Phillow uniek is in het streven naar een perfecte nachtrust.

Name your baby

De naam Phillow? Die komt voort uit het samensmelten van "Philosophy" en "Pillow". De filosofie van Bos Bedden over goed slapen is duidelijk. Deze visie hebben we vertaald naar een naam die zowel vertrouwd als toegankelijk klinkt. Door het verwerken van het engelse woord voor kussen 'pillow', wekken we de associatie op met slaapartikelen. 

Phillow staat voor de overtuiging dat goed slapen voor iedereen toegankelijk moet zijn. De naam is niet alleen een speelse woordspeling maar ook een bewuste keuze om de producten toegankelijk te maken voor een breder publiek.

Resultaat 
Dromen op maat gemaakt

We hebben niet alleen een naam bedacht, maar ook een complete huisstijl ontworpen die perfect past bij de missie van Phillow. Met beelden die zowel de persoonlijke aandacht als de wetenschappelijke benadering weerspiegelen, hebben we een visuele identiteit gecreëerd die de droom van goede nachtrust voor iedereen onderstreept.

Bij de Positie zijn we trots dat we hebben bijgedragen aan het realiseren van de droom van Phillow, een wereld waarin een goede nachtrust niet meer een droom is maar werkelijkheid wordt. 

Benieuwd naar wat we voor jouw merk kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op en laten we samen jouw droom realiseren! 

De Positie heeft mij geholpen bij het opbouwen van onze eigen slaaplijn. Ze hebben mij van A-Z ontzorgd en ook positief verrast met het resultaat! De reacties op het merk zijn zeer positief en het merk is duurzaam ontworpen. Met de perfect uitgewerkte Phillow Brandbook met de bijhorende Phillowsofie hebben wij voldoende handvaten om ons mooie & nieuwe merk verder uit te gaan bouwen de komen de jaren! 

Rutger Veerman van Phillow

circle achtergrondafbeelding